Sunday 14 October 2018

DIA CURANG... AKU KOYAK, DIA RETAK


Dia Curang
Aku Koyak
Dia Retak.
Ya Begitulah

hai guys kalau korang rasa ni entri aku putus cinta, korang salah. HAHAHAHAHA.
For me, kisah cinta aku terlalu personal untuk diceritakan disini melainkan kalau ada pengajaran yang korang boleh ambik.

this is short entry

pagi tadi aku pergi kedai runcit dekat dengan rumah, sebab nak pergi kedai je so aku ride lah motor. masa aku dah beli barang, aku letak my phone dekat raga motor (PLEASE JANGAN TIRU, BAHAYA)
atas kelalaian aku sendiri, entah macam mana phone aku boleh termasuk celah celah raga besi dan dengan lajunya menggelongsor ke bawah melalui body motor aku dan akhirnyaaaa
PLAPPPPPP 
Jatuh ke jalan tar. 

Phone aku curang dengan aku.

dia cium jalan tar depan mata aku sendiri

aku koyak
dia retak

okey guys, sila tuju lagu dekat aku yang paling sesuai dengan aku sekarang

*koyak : hati sakit

3 comments:

  1. huhuhu... alahai, kalau akak pun retak jgk... tang hati tuh
    lagi2 hp yg dibeli ngn titik peluh sndiri ngn susah payah kumpul duit bagai

    ReplyDelete
  2. Alamak... Zaman sekarang ni phone penting tuh.. Adeh!! Memang pedih utk ditelan.. Tapi kalau kita ni jenis berduit banyak, bukan alasan utk memiliki phone baru kan.. Uuuuwwaaaa....nangis jugak kalau jadi kat LeYa..

    ReplyDelete
  3. hhmmm. lagu ye. ape eyh sat nak fikir. Asalkan kau Bahagia? ok tak?

    ReplyDelete

Tinggalkan komen ? Terima kasih